Алматы қаласы әкімдігінің «Open Almaty» қоғамдық қабылдау бөлмесі 

2017 жылғы қыркүйекте Алматы қаласы әкімінің тапсырмасы бойынша «Алматы қаласын дамыту орталығы» акционерлік қоғамы Алматы қаласы әкімдігінің «Open Almaty» қоғамдық қабылдау бөлмесін ашты, онда азаматтардың өтініштері, шағымдары мен ұсыныстары электронды түрде немесе өзі келгенде қабылданады.

«Open Almaty» негізгі міндеті -  мемлекеттік органдардың халық алдында есеп беруінің кедергісіз ортасын құру, азаматтардың күнделікті мәселелерін шешу.

Өтініштер 5 байланыс арнасы арқылы қабылданады: портал, фронт-офис, байланыс орталығы 1308, мобильді қосымша және әлеуметтік желідегі аккаунттар (Instagram, Facebook, Twitter). 

open-almaty.kz порталы – өмірлік жағдайларды шешуге арналған нұсқаулықтарды қарау және қызмет көрсетудің барлық саласында жиі қойылатын сұрақтарға жауап алу  және өтініштерді жіберу мүмкіндігін беретін веб-портал.

Портал білім қоры деп аталатын интернеттегі нұсқаулық сияқты, онда әртүрлі «стандартталмаған» өмірлік жағдайларды, олардың мемлекеттік қызметтер тізіліміне енгізілгеніне немесе енгізілмегеніне қарамастан, қалай шешу туралы егжей-тегжейлі нұсқаулар берілген.

Бүгінгі таңда білім қорында қарапайым және қол жетімді тілде сипатталған, терминдермен толтырылмаған 250-ден астам өмірлік жағдайларға және оларды шешудің 700-ден астам алгоритмдеріне жауап таба аласыз.

Егер порталға келуші өз проблемасының түсіндірмесін таппаса, онда ол порталға сұрау жібере алады. OpenAlmaty аналитикалық тобы әкімдіктің құзыретті бөлімдерімен бірге зерттеліп, қарастырылатын болады. Нәтижелері бойынша өтініш берушіге егжей-тегжейлі жауап орнатылған уақытында беріледі.

Интернет-портал орыс және қазақ тілдерінде жасалған және порталдың кез-келген парағында тілдер арасында ауысу мүмкіндігі ұсынылған.

«Open Almaty» Алматы қаласы әкімдігінің қоғамдық қабылдау бөлмесінің фронт-кеңсесі «Open Space» форматында жұмыс істейді. Аталған кеңседе консультациялар мен қызметтерді Open Almaty қызметкерлері (консультанттары), сондай-ақ қалалық тұрғын үй саясаты, қалалық жоспарлау және урбанистика, қала құрылысын бақылау, әлеуметтік әл-ауқат, қалалық мобилділік, жасыл экономика, жер қатынастары басқармаларының, Полиция департаменті және Төтенше жағдайлар департаменті өкілдері ұсынады.

Фронт-офис Алматы қаласының орталық бөлігінде, Абай даңғылы, 90 мекен-жайында орналасқан және жүретін қашықтықта метро станциялары, қаланың ықшам аудандарын мүмкіндігінше қамтитын маршруттармен аялдамалар, сондай-ақ көлікке қол жетімділігі бар.

Фронт-офистің жұмыс кестесі жұмыс күндері 8:00-ден 20:00-ге дейін, сенбі күні 10:00-ден 17:00-ге дейін, жексенбі күні –демалыс.

1308 байланыс орталығы анықтамалық-ақпараттық қызметтерді ұсынады, өмірлік жағдайлар бойынша кеңес береді, телефон арқылы азаматтардың хабарламаларын қабылдайды және тіркейді.

Контакт орталығының жұмыс кестесі жұмыс күндері 8:00-ден 20:00-ге дейін, сенбі күні 10:00-ден 17:00-ге дейін, жексенбі күні –демалыс.

Мобилді қосымша - өтініштерді қабылдау мен өңдеуді, сондай-ақ пайдаланушылар үшін қажетті ақпаратты алуға мүмкіндік беретін әртүрлі мобильді платформаларға арналған бағдарламалық жасақтама.

Әлеуметтік желілер  (Instagram, Facebook, Twitter). Азаматтарға ыңғайлы болу және олардың мәселелеріне деген жауапкершілікті арттыру үшін Алматы әкімдігі 2015 жылы Instagram және Facebook әлеуметтік желілерінде өз аккаунтын ашты. Әлеуметтік желілер азаматтарға әкімдікке ұялы телефондарды пайдаланып, фотосуреттер мен бейнематериалдарды қоса өтініштер жіберуге мүмкіндік берді. Бұл азаматтарға жүгінуге болатын ең қарапайым және ыңғайлы құрал.

Барлық өтініштер «Open Almaty» бірыңғай ақпараттық жүйесінде тіркеледі (frontoffice.open-almaty.kz), орындалуын бақылау қамтамасыз етілген. «Жеке кабинетте» өтініш беруші өтінішті қараудың барлық процесін көре алады.