Байланыс кеңсесі: кері байланыстың тиімділігін арттыру және қала тұрғындарын қаланың даму үдерістеріне тарту

Мақсат. Қала тұрғындарымен және басқа да стейкхолдерлермен олардың мүдделерін есепке алуға және қаланың тұрақты даму процестеріне тартуға бағытталған коммуникациялардың тиімділігін арттыру.

БҰҰ ТДМ-нің әлеуметтік компоненті өмір сүру деңгейі мен сапасымен, жұмыспен қамтумен, қауіпсіздікпен және т. б. байланысты. АДО осы бағыттағы қызметтің тиімділігін қала тұрғындарымен қалалық орта мен қызметтердің негізгі тұтынушылары ретінде ұзақ мерзімді серіктестік орнатуда, сондай-ақ халықтың қажеттіліктері мен тілектері туралы ақпараттың бастапқы көзімен байланыстырады.

АДО  қолданыстағы бағыттарды дамытуды жалғастырады:
1) Алматы қаласы әкімдігінің қызметін ақпараттық сүйемелдеу;
2) «Open Almaty» қоғамдық қабылдау» жобасы;
3) «Халық қатысатын Бюджет» жобасы.

1-міндет. Алматы қаласы және аудандар әкімдігінің қызметін ақпараттық сүйемелдеу

Халықпен жұмыс істеудегі және қала тұрғындарымен әріптестік қарым-қатынас орнатудағы маңызды бағыттардың бірі қаланың жергілікті атқарушы органдарының қызметі туралы, сондай-ақ жалпы қалалық даму мәселелері бойынша сапалы және уақтылы хабардар ету болып табылады.

АДО ақпараттық материалдарды дайындау, мониторинг жүргізу, әкімдіктің интернет-сайттары мен әлеуметтік желілерін әкімшілендіру, ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын талдау және жоспарлау арқылы Алматы қаласы әкімі мен әкімдігінің қызметін ақпараттық және контенттік сүйемелдеу жөніндегі қызметке қатысуды жалғастырады.

2-міндет. «Open Almaty» қоғамдық қабылдау бөлмесін одан әрі дамыту

«Open Almaty» функциялары 1308 колл-орталығы, фронт-офис, интернет-портал, әкімдіктің әлеуметтік желілердегі аккаунттары арқылы өтініштерді қабылдау және өңдеу; Алматы қаласының мемлекеттік органдары мен ұйымдарының жауаптарының сапасын бақылау; Алматы қаласының тұрғындарымен кері байланысты қамтамасыз ету, сондай-ақ қоғамдық қатысу жобаларын іске асыру болып табылады («Алматы қаласының Халық қатысатын Бюджет»).

«Open Almaty» қызметі басталғаннан бері 1 млн-нан астам өтініш келіп түсті. Өтініштердің шамамен 90%-ы әлеуметтік желілер мен колл-орталыққа тиесілі.

«Open Almaty» персоналының құзыреті өтініш берушілерге күн сайын толықтырылатын білім базасын пайдалана отырып, жергілікті жерде консультациялар беруге мүмкіндік береді, бұл өз кезегінде қала тұрғындарымен өзара іс-қимылдың жеделдігіне, сондай-ақ мемлекеттік органдарға өтініштер санының азаюына (яғни жүктеменің азаюына) оң әсер етеді.
 

Барлық өтініштер аппараттық-бағдарламалық кешенде (АБК) тіркеледі, оның функционалы әрбір өтінімнің орындалуына жүйелі бақылау жүргізуге мүмкіндік береді. Жауапты орындаушылардың жауап беру сапасы мен уақтылығын «Open Almaty»инспекторлары бақылайды. Бұдан басқа, өтініштер бойынша статистика апта сайын қала басшылығына аппараттық кеңестерде айтылады, бұл әкімдіктің барлық ведомстволық бағынысты ұйымдарының орындаушылық тәртібін арттыруға мүмкіндік береді.

АБК-ке Алматы әкімдігінің 50-ден астам ұйымы қосылған: аудандық әкімдіктер, қалалық басқармалар, ведомстволық бағынысты ұйымдар («Алматы Су» МКК, «Алматы жылу желілері» ЖШС, «Алматы Қала Жарық» ШЖҚ МКК және т. б.). 

«Open Almaty» - ге негізінен Алматының тыныс-тіршілігі мен инфрақұрылымына (абаттандыру; көлік инфрақұрылымы және ТКШ инфрақұрылымы және т. б.) қатысты өтініштер; анықтамалық ақпарат сұраулары (байланыстар, ұйымдардың мекенжайлары), сондай-ақ білім беру мәселелері (мектептер, балабақшалар)келіп түседі. 
 

Қоғамдық қабылдау бөлмесінің тәжірибесі мен құзыреті оны түрлі қалалық және республикалық жобалар мен іс-шараларды іске асыруға тартуға мүмкіндік береді: республикалық референдум (2022 ж.); ҚР Президентінің кезектен тыс сайлауы (2022 ж.); бизнеске келтірілген залалды өтеу (2022 ж.); Covid-19 мәселелері бойынша Алматы тұрғындары үшін жедел желі (2020 ж.) және т. б.

«Open Almaty» тарапынан жедел кері байланыс, өтініштер мен кері байланысты апта сайын талдау белсенді ден қоюды және қала тұрғындарын толғандыратын тақырыптар бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы хабардар етуді қамтамасыз етеді. Сапалы кері байланыс атқарушы органдардың жұмысына деген сенімді арттырады.

Келіп түскен өтініштердің негізінде қоғамдық қабылдау бөлмесі қала тұрғындарының ең танымал жалпықалалық сұраныстары бойынша: көгалдандыру; сумен жабдықтау; қоғамдық көлік; жарықтандыру және т. б. бойынша толық талдамалық анықтамалар дайындайды.

Азаматтардың өтініштер массивін талдау нәтижелері негізінде халықты алаңдататын ең жиі кездесетін, өткір мәселелер анықталады. Осы мәселелер туралы ақпарат анықталған проблемалық мәселелерді шешу бойынша алдын алу шараларын қабылдау үшін қала басшылығына жеткізіледі. Бұл тәсіл қала әкімшілігіне қоғамдағы шиеленісті қадағалап, жағдайдың өзгеруіне уақтылы жауап бере отырып, белсенді жұмыс істеуге мүмкіндік береді. 

Жалпы, «Open Almaty» алдағы жұмысы қала халқының ЖАО жұмысына қанағаттану деңгейін арттыру үшін азаматтардың өтініштерімен жұмысты жетілдіруге бағытталатын болады.

3-міндет. «Халық қатысатын Бюджет» жобасын одан әрі дамыту

2019 жылы Алматы қаласының әкімдігі АДО- мен бірлесіп партисипативтік бюджеттеу қағидаттарына негізделген «Халық қатысатын Бюджет» пилоттық жобасын енгізді. Жобаның мақсаты-қала тұрғындарының бастамалары мен ұсыныстары негізінде Алматы аудандарының аумақтарын дамыту және абаттандыру.

Осы жобаны іске асыру мақсатында «Open Almaty» АБК пысықтау мақсатында, мамандандырылған интернет-портал әзірлеу қамтамасыз етілді open-almaty.kz доменінде өтінімдерді қабылдау және дауыс беру функционалымен пысықталды. Сондай – ақ, жол картасы, алгоритм, өткізу қағидаларының жобасы әзірленді, өтінім беруден бастап дауыс беру қорытындысын шығаруға дейінгі процестің барлық кезеңдерінің тетіктері пысықталды.

Қала тұрғындары ұсынған жобалық ұсыныстардың саны артты 333 2019 жылы 1 251-ге дейін 2022 жылы тұрғындардың жобалық ұсыныстарының жыл сайынғы өсуі және үздік жобаларға дауыс берудегі белсенділік азаматтардың азаматтық белсенділігінің артуын көрсетеді.
 

Азаматтардың өтініші бойынша жобаларға бөлінген бюджеттік қаражат көлемі де артты.

 

«Халық қатысатын Бюджет» жобасын одан әрі дамыту Алматы тұрғындарын бірлескен бюджеттеу процестеріне тартуды кеңейтуге және жоба туралы халықтың хабардарлығын арттыруға бағытталатын болады.

Қоғам қала тұрғындарын ішкі және сыртқы жағдайлар жасау арқылы «Халық қатысатын Бюджет» жобасы шеңберінде партисипативтік бюджеттеу процестеріне тартуға ұмтылатын болады. 

Сыртқы жағдайлар бөлігінде Қоғам жобаға қатысушылардың хабардарлығын, білімі мен қажетті құзыреттерін арттыруға ұмтылатын болады. АДО аудандық әкімдіктердің қызметкерлері, сондай-ақ Алматы тұрғындары үшін тұрақты негізде консультациялар өткізетін болады. 

Сондай-ақ, Қоғам кездесулер, форумдар, пікірталастар, Басқа аймақтармен тәжірибе алмасу және т. б. арқылы қала тұрғындары мен әртүрлі мемлекеттік органдар мен ұйымдар арасындағы тұрақты диалогты ұйымдастыру арқылы аумақтарды басқарудың тиімділігін арттыру құралы ретінде жобаның мәнін түсінуді қолдауға ниетті.