Алматы полициясы қаладағы жол қауіпсіздігінің соңғы 10 жылдағы жағдайына жан-жақты талдау жүргізді. Ең қауіпті орындар мен жол учаскелері анықталды, олар жайлы ақпарат топографиялық сұлбаны жақсарту туралы ұсыныстармен бірге қала әкімдігіне жіберілді.
«Халық пен көліктердің шоғырлануының жоғары болуына қарамастан, жол-көлік оқиғалары ауырлығын төмендетуге бағытталған тұрақты тенденциямен апаттар деңгейі республикадағы ең тұрақты болып қала береді. Өткен жылдардағы апаттарды талдау бойынша, сол жаққа бұрылыстармен қиылысу арқылы өту кезінде қақтығысу мәселесінің өзектілігін көрсетті, өйткені алдыңғы бағытта қозғалыс ағынына басымдық беріліп, көліктің бұрылу мәселелері артта қалады. Алайда, апаттардың ең көп саны көше қиылыстарында, әсіресе бұрылыс кезінде орын алады, бұл бағдаршаммен реттеледі. Бүгінгі күні қалада 452 бағдаршам нысаны бар, оның 359-ы автоматты режимде жұмыс істейді, тағы 93-і жергілікті, 78-і немесе 17,2% -де қосымша учаскесі бар, оның ішінде бөліну фазасы бар, ол,жол қауіпсіздігін қамтамасыз етеді», - деді, Алматы қаласы Полиция департаментінің басшысы Қанат Таймерденов.
Сонымен қатар қиылыстарға дейін, қақтығыспайтын оқшауланған 9 жолақ (Шаляпин көшесі бойымен - 2, Райымбек даңғылы бойымен - 2, Рысқұлов даңғылы бойымен - 2, Алтынсарин көшесі - 2, Кульджинский трассасы бойымен -1) ұйымдастырылды.
Сондай-ақ, күрделі конфигурациясы бар 23 қиылыста қозғалыс бағытының траекториясын көрсететін 1.7 жол белгілері салынды.
Бұрылуға қосымша фазаны орнату жоспарланған бағдаршам нысандарының орналасуы:
- Абай даңғ. - Тілендиев к-сі
- Абай даңғ. - Тұрғұт Озал көшесі
- Раймыбек даңғ. - Емцов к-сі
- Рысқұлов даңғ. - Жангилдин к-сі
- Сейфуллин даңғ. - Шевченко к-сі
- Сейфуллин даңғ. - Абай даңғ.
Ақпарат көзі: Алматы қаласының Полиция департаменті