28.12.2023

Жаңа LRT (жеңіл рельсті) жеңіл рельсті трамвай жүйесінің бірінші бөлігін 2027 жылға дейін салу жоспарланған. Ол Момышұлы, Төле би көшелерімен және Райымбек даңғылымен қаланың шығыс шекарасына дейінгі аумақты қамтиды. Бұл туралы «Future of Mobility» компаниясының серіктесі Александр Ованесов мәлімдеді, ол «Алматыбасжоспар» ҒЗИ-мен бірлесіп көлік қаңқасының шебер-жоспарын әзірлеген.

«Көлік қаңқасы BRT, LRT және метро сияқты жоғары жылдамдықты қоғамдық көліктердің дамуына негізделген. 2030 жылға қарай қалада ұзындығы шамамен 300 км болатын 42 көлік дәлізі құрылады. Қаланың қалған бөліктеріне тұрғындарға 10-15 минут ішінде жақын маңдағы жедел көлік аялдамасына жетуге мүмкіндік беретін тасымалдау маршруттарын іске қосу жоспарланған», - деді Александр Ованесов. Оның айтуынша, қолданыстағы метро желісі Алматының батыс шекарасына дейін тартылған.

Көлік қаңқасының инфрақұрылымын құру 5 жылдан 7 жылға дейін уақыт қажет және Алматының қоғамдық көлігін жүйелі трансформациялау элементтерінің бірі болады. Мысалы, БРТ жылжымалы құрамының бағалау паркі (автобустар, электробустар, троллейбустар) 3.9 мың бірлік. Жолаушылар инфрақұрылымын қолданыстағы 1208 аялдамадан 1245 аялдамаға дейін кеңейту көзделіп отыр.

Инфрақұрылымды салумен қатар, қала қоғамдық көліктің ыңғайлылығы мен қолжетімділігін арттыру бойынша ұйымдастырушылық шараларды да енгізеді.

Келесі жылы жол ақысын төлеудің көп нұсқасын (біржолғы билеттер, абонементтер), соның ішінде сапар аясында бір бағыттан екінші бағытқа тегін ауысу мүмкіндігін қамтитын жаңа тариф әзірленіп, енгізіледі.

Сонымен қатар, автобус маршруттарын оңтайландырып, олардың тұрақты әрі жиі қозғалысын қамтамасыз ету жоспарланған.

 

 

 

Ақпарат көзі: Алматы қаласы әкімдігінің баспасөз қызметі