Қалалық мобильділік басқармасының басшысы Сағындык Телібаевтың айтуынша, бұрын әл-Фараби көпірінде кептелістер жиі болатын.
Алматыда әл-Фараби даңғылы бойындағы Есентай өзені арқылы өтетін көпірдің апатты жағдайына байланысты реконструкциялау жалғасуда.
Сондай-ақ осы учаскеде полимерлі асфальтбетон төселуде, бұл жол жабынына орташа жөндеу жұмыстары жүргізіліп жатқан басқа магистральды көшелердегідей қабыршақтар мен ойықтарды болдырмайды.
Қалалық мобильділік басқармасының басшысы Сағындык Телібаевтың айтуынша, бұрын әл-Фараби көпірінде кептелістер жиі болатын. Сондықтан, реконструкциялау аясында онда қозғалыс жолақтарының саны алтыдан сегізге дейін: екі бағытта төртке дейін ұлғайтылатын болады. Бұған жаяу жүргіншілер мен велосипедшілерге арналған жеке көпір құрылымдарын салу арқылы қол жеткізуге болады. Реконструкцияға дейін жаяу жүргіншілер өткелі негізгі көпір құрылысы арқылы ұйымдастырылды, бұл әл-Фараби даңғылындағы қозғалыс жылдамдығы 80 км/сағ екенін ескере отырып, қауіпті болды.
«Реконструкциялауды бастамас бұрын, 2022 жылы сауалнама жүргізілді. Бұл көпір құрылысының апатты жағдайда екенін көрсетті. Биыл оқу маусымы аяқталғаннан кейін біз реконструкцияны бастадық. Қаладағы барлық басқа жол жөндеу жұмыстары сияқты біз оны1 қыркүйекке дейін аяқтауды жоспарлаудамыз. Көпір құрылысын реконструкциялау үш кезеңде жүзеге асырылады: қазір тегістеу жұмыстары жүргізілуде, содан кейін гидроизоляцияланады, содан кейін асфальт жабыны төселеді.
Көпірде барлығы 96 діңгек бар. Бүгінде оның 27-сі ауыстырылды. Осы аптаның соңында біз монтаждау жұмыстарын жүргізілген учаскеде көлік қозғалысын ашамыз», - деп қорытындылады сөзін Сағындық Телібаев.
Дереккөз: Almaty.tv.